donderdag 8 januari 2009

Ik ben MDI gecertificeerd!

MDI is een methode om iemands gedrag en drijfveren in kaart te brengen. Door een betrekkelijke eenvoudige online vragenlijst krijg je een heel uitgebreid inzicht in jezelf. En wat belangrijker is: je leert over waarom je met bepaalde mensen beter overweg kunt dan met anderen, hoe je je communicatie kunt verbeteren en wat slimme stappen zijn voor de toekomst etc.
Een MDI test mag alleen worden afgenomen onder begeleiding van een gecertificeerde MDI consultant, en dat ben ik nu!
Dus worstel je als ondernemer met vragen als: hoe kan ik beter omgaan met mijn medewerkers, waarom lopen dingen zo stroef met mijn compagnon of ben ik wel geschikt als ondernemer, dan kan een MDI test enorm verhelderend werken.
Geinteresseerd? Neem contact met me op, of bel 088-4440017

Geen opmerkingen: